Minijonas 0-1år



 
Här är man, mellan 0-1 år gammal.. varför säger man gammal när man är så liten? Eller är det bara jag som säger så? Jag är 0-1 år ung, eller tom väldigt ung. Bara barnet faktiskt. Jag hatade (hata är ett starkt ord)... jag ogillade smutsiga händer som liten (kan det ha ett sammanhang med dagens Jonas? jag är/var ju lite pedantisk, försöker arbeta bort det). Dessa bilder har inte jag tagit som ni kanske räknar ut. Tror det är farsgubben som fotat. Ja tycker bilderna är fina. Duktigt far! Jag lägger ut lite bilder för att Noelle nästan är i samma ålder.

Kommentarer
Postat av: anna

söt! men du, visst finns det lite jenny i noelle oxå för sååå himla lik dej är hon ju faktiskt inte när man ser de här bilderna..:)

2011-02-03 @ 18:32:12
URL: http://blogg.mama.nu/annawest
Postat av: Jonas

Ne precis. Faktum är att dom på jobbet tycker Noelle är mer lik Jenny. Själv tycker jag det går från dag till dag. Ena dagen är hon så sjukt lik mig på någon gammal bild när hon sitter och äter å skrattar.. ibland helt olik.. :)

2011-02-03 @ 19:51:05
URL: http://skrivlite.blogg.se/
Postat av: Sofia Carling

Fjärde bilden är ju bara för underbar!!

2011-03-25 @ 10:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0