Igår scones, nu en enkel nattmacka


Idag var det min sista semesterdag. Nu sitter jag här i soffan och ser tillbaka på en härlig semester. Ne, ja ser inte tillbaka så mycket utan ser på tennis och äter en enkel nattmacka med kaffe till.
Igår hade vi en väldigt mysig kväll med besök av min bästa syssling Karin, vi åt scones och pratade om allt.
Imorgon ska jag sammanfatta min semester med att inte göra någonting alls.. precis så som ja gjorde på min semester! Underbart!

En enkel nattmacka


En enkel rutig kokbok

Kommentarer
Postat av: ia

wihoo! Du är tillbax! Men kaffe efter sex på kvällen...Det är inte bra alltså...

2010-09-05 @ 00:46:34
Postat av: anna

nä nu vill jag att du ska uppdateraaaa!!

2010-09-13 @ 18:34:20
URL: http://blogg.mama.nu/annawest
Postat av: Jen' w

håller med blogg-mama här ovan!

2010-09-14 @ 15:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0