Föllåt föllåt föllåt









Jag är hemskt ledsen. Jag glömmer ibland att jag har en blogg. Det här är inte ok. Här lovar man en uppdatering, det skulle jag inte gjort. Inte ok alls. Negativt.
Så.. istället för att lägga upp fler bilder på tidigare inlägg lägger jag upp en hög med vinterbilder från förra vintern. Jag är ju en av den där promillen som faktiskt gillar vintern.. eller gillar å gillar.. vissa säger att jag är smått besatt. Men det vet ni ju.
Idag har vi gått på promenad med vänner, ätit lunch i hagaparken med vänner, druckit kaffe hos vänner, sett lite film med vänner. Jag kom även på kl 22:13 att jag skulle göra en potatissallad till rostbiffen jag köpt. Den blev väldigt god.
Jag ska inte lova mer nu, men ska bli bättre att komma ihåg att jag har en blogg. Nu ska jag lägga mig och sova.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: wågen

FJÖÖL ÅV

2010-10-19 @ 22:45:25
Postat av: jenny

burr. jag längtar inte. men det gör du, det e ju bra det att det är nån som gör't!

2010-10-20 @ 18:11:51
Postat av: anna

asså, jag är ledsen att jag är på dej hela tiden men... uppdateraaaa:) (annars plockar jag bort dej från bloggen;)

2010-11-02 @ 19:37:25
URL: http://blogg.mama.nu/annawestt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0