Härliga vänner, ostron och skaldjurssoppa..




...och så lite bubbel minsann :)

Ja ni, fest på en söndagkväll kan man säga att det blev när toppenvännerna Angelina & Basse kom förbi. Jag vet inte vad vi firade.. Kanske att jag hade min första pappadag någonsin.. att Angelina fått ett toppenjobb.. Att Jenny får vara hemma med Noelle hela dagarna.. Att basse är en så otroligt snäll människa. Jag vet faktiskt inte. Med sig hade dom is i mängder, ostron och bubbel. Ostron eller Mollusker som det också heter (jag säger ostron.. låter inte lika otäckt). Rackarna lever upp till 30år och kan finnas på några meters djup. Ja måste säga att jag gillar´t. Dom får inte bli för stora kom vi överrens om, då blir det lite mycket att tugga på. Jag hade även gjort en skaldjurssoppa som jag serverade med lite aioli spetsad med äppelvinäger. Det blev en riktigt bra kväll där timmarna flög iväg.

Imorgon är det fredag igen, livet fortsätter i vanlig ordning.
Ja börjar känna att detta mer och mer liknar en gammal matblogg.. inte min tanke men skit samma!
Bless you!

Kommentarer
Postat av: anna

wow! lyxigt:) du får skriva om vad du vill, jag är bara glad så länge du skriver:)

2010-11-19 @ 12:43:14
URL: http://blogg.mama.nu/annawest
Postat av: Mysan

Lät som en helt fantastisk kväll! Vilka underbara människor, hela klabbet! ;)

2010-11-20 @ 12:07:53
URL: http://mysanb.blogg.se/
Postat av: sofia

Exakt, skriv om vad du vill, men glöm aldrig bilderna. Du tar så snygga kort, jag blir så avundsjuk på din talang. Men glad för din skull såklart.

:)

2010-11-23 @ 11:00:06
URL: http://sofiamortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0