nora Noelle


Hej, kommer ni ihåg mig? Helt otroligt, jag hade (helt ärligt) glömt bort hur man bloggade.. riktigt pinsamt.
Jag kanske kommer börja blogga lite igen, det är ju faktiskt rätt kul. Fast det blir som tidigare, mer bilder än text.

Sen jag var här sist och bloggade har jag blivit pappa. Känns verkligen lägesen :)
Kanske kommer skriva lite om livet som pappa.. not, det finns ju redan pappabloggar, ni får läsa dom. Men visst kan ja skriva lite då och då om livet som pappa. Eller ja får se.

Här kommer en bild på Noelle ivf. Hon ligger på soffan och sover.

Håll i er till nästa gång. Adjö



Kommentarer
Postat av: RebeckaW

Underbart att du är tillbaka Jonas! Jag vill väldigt gärna läsa om ditt liv som pappa. Fantastisk bild på lilla Noelle. Kram

2010-08-27 @ 16:16:54
Postat av: Carling x2

Vi är stolta över dig Jonas. Lite för att du blivit pappa, men mest att du börjat blogga igen ;) nora Noelle är het! Ljus & Kärlek, S & A

2010-08-27 @ 17:11:48
Postat av: sofia

Underbar bild! Och härligt att du är tillbaka. Puss o kram ebba och fia. Ses nästa helg!

2010-08-28 @ 23:17:32
URL: http://sofiamortzell.blogg.se/
Postat av: alias anneli

Vilken fin liten kalufs hon har. Mkt hår! Inte alla bebbar som har det... Hon ser verkligen harmonisk ut, när hon sover. GRATTIS igen till pappaskapet!

2010-08-29 @ 00:24:47
URL: http://anneli.webblogg.se/
Postat av: wågen

Av en ren slump råkade jag trycka på den här favoriten och se då fanns det färskvara, kul. Vilken guldklimp!!!

2010-09-01 @ 20:28:18
Postat av: Mysan

Hemskt välkommen tillbaka! Lägger genast till bloggen som favvis igen! :)

Och stort grattis till ditt faderskap. Hon ser alldeles bedårande ut, lilla Noelle.

2010-09-02 @ 12:29:59
URL: http://mysanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0